Buzz Marketing, de Mark Hughes

3 01 2009

Lucrarea lui Mark Hughes, „Buzz Marketing”, abordează tema marketingului rumorii, perceput ca o nouă tendinţă şi ca o cheie a oricărui succes în marketingul de astăzi.
buzz_marketing_publica

Marketingul rumorii, definit de autor, este cel care captează atenţia consumatorilor şi a mijloacelor de comunicare în masă până la punctul în care devine amuzant, fascinant sau de maxim interes public să se vorbească despre marcă sau produsl pe care îl promoveză. Hughes susţine, prin nenumăratele exemple pe care ni le prezintă, că rumoarea nu este un fapt oarece, un produs al hazardului, ci dimpotrivă poate fi provocată deliberat şi gestionată. Pentru a face un marketing al rumorii care să aibă rezultate notabile, trebuie să gândim peste medie, nu să cheltuim peste medie.

Astfel, vine în întâmpinarea cititorilor care îşi doresc să obţină notorietate prin utilizarea marketingului rumorii cu şase secrete. Fiecare dintre cele şase secrete este detaliat şi exemplificat de către Hughes prin intermediul unor situaţii reale. Esenţa fundamentală a marketingului rumorii este că nu acaparează moneda de dialog, ci dimpotrivă: oferă monedă de schimb comunicaţional.

Cartea surprinde prin studiile de caz – veţi afla secretul războiului dintre Pepsi şi Coca Cola, cum a fost redenumit un oraş cu numele unui produs/site sau cum s-a lansat Britney Spears în muzică – şi printr-un stil captivant care nu te lasă să laşi cartea de mână.

Iuliana Mânză

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: