Campanie promovare ING CARD CONT’ROL

3 01 2009

Campania de promovare a contului curent ING CARD CONT’ROL, lansată de ING BANK ROMÂNIA, este una din cele mai agresive campanii lansate anul acesta. Această promovare este realizată la toate nivelele, atât în mass-media cât şi pe Internet şi prin intermediul banner-elor şi afişelor pe care le vedem în staţiile de autobuz şi în metrouri.

Având în vedere faptul că acest cont curent este disponibil în două variante (standard şi pentru studenţi), campania de promovare a fost gândită astfel încât în staţiile de autobuz şi în metrou să se găsească reclame pentru varianta standard, iar pe internet şi în mod deosebit pe Yahoo Mail şi Yahoo Messenger reclame pentru varianta adresată studenţilor. De altfel, se găsesc astfel de link-uri, bannere şi advertoriale pe foarte multe site-uri de pe Internet.

Am putea spune că oriunde te-ai uita, vei găsi întotdeauna ceva care să-ţi amintească de contul curent ING CARD CONT’ROL.

Această campanie vine în urma crizei economice care a dat naştere multor comentarii şi speculaţii şi care a reuşit să pună sub semnul întrebării poziţia şi stabilitatea tuturor băncilor. Astfel, pentru a nu-şi pierde clienţii şi pentru a atrage noi fonduri în vederea menţinerii imaginii pe care a reuşit să o creeze, ING Bank a pornit această campanie de „relansare” a contului curent cu o dobândă mult mai mare, astfel încât să poată avea succesul dorit. Dacă acum câteva luni contul curent avea o dobândă de 6,5 % pe an, în prezent a ajuns la 10 % pe an şi, în special pentru prioada sărbătorilor de iarnă, până la 31 ianuarie 2009, dobânda este de 12 % pe an. Pe lângă toate aceste beneficii (dobândă mare şi diverse taxe reduse sau 0), cei interesaţi au posibilitatea de a aplica online, scutind astfel timpul pentru deplasarea de mai multe ori la bancă şi oferind beneficii directe.

Această campanie este încă în derulare şi sigur va continua, chiar dacă în momentul de faţă are succesul dorit.

Sursa: http://www.ing.ro

Rozalia Zidaru

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: