ONG-urile vor fi „adoptate”

3 01 2009

Ne este bine cunoscută misiunea nobilă pe care o au ONG-urile. Ele se implică, ajută, altfel spus, sunt prezente acolo unde este nevoie de o schimbare. Din păcate, multe ONG-uri şi structuri cu vocaţie umanitară nu conştientizează sau nu dispun de mijloace de comunicare eficiente, care le-ar permite să ajungă mult mai repede la public. Pentru a veni în ajutorul acestora, Millenium Communications a lansat campania “Adoptă un ONG”. Aceasta a fost determinată de lipsa de vizibilitate a proiectelor pe care le derulează ONG-urile. În anul 2007, campania s-a adresat bloggerilor, care au scris câte un articol despre ONG-ul adoptat sau au postat un link către site-ul organizaţiei. Anul acesta, campania se adresează agenţiilor de relaţii publice şi de advertising. Acestea sunt libere să aleagă organizaţia non-profit pe care vor să o „adopte”, precum şi strategia de promovare. Mai multe detalii găsiţi aici sau chiar pe blogul campaniei, adică aici.

Să ne amintim de experienţa de succes a celor de la Leo Burnett, care, în anul 2003, au semnat pro-bono campania de imagine pentru Muzeului Naţional de Istorie Naturală “Grigore Antipa”. Pentru această implicare, strategii şi creativii de la Leo au fost apreciaţi cu premii de valoare la festivalul Ad’Or. De apreciat este faptul că ei nu au încetat colaborarea cu muzeul nici după încheierea campaniei. Revenind la iniţiativa celor de la Millenium Communications, este chiar curios să urmărim câte agenţii vor urma exemplul celor de la Leo Burnett şi vor adopta ONG-uri, nu doar temporar, ci pe termen lung.

Nadia Nazarchevici

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: