“1 din 8 femei”

4 01 2009

Misiunea campaniei Avon împotriva cancerului la sân este să strângă fonduri pentru a finanţa programe educative destinate informării şi educării femeilor din România în privinţa diagnosticării precoce a cancerului la sân şi pentru a asigura îngrijire medicală de calitate pentru toţi pacienţii diagnosticaţi cu cancer la sân.

Obiectivul pentru 2008 a fost creşterea notorietăţii privind depistarea precoce a cancerului mamar în rândul femeilor peste 30 de ani. De ce? În România, aproximativ 5600 de femei află în fiecare an că au cancer la sân. Mai puţin de 10% dintre acestea ajung să fie diagnosticate în fază incipientă, când şansele de tratament şi supravieţuire sunt maxime.

Mesajul campaniei pentru lupta împotriva cancerului la sân “1 din 8 femei” a fost acela că diagnosticat la timp,cancerul poate fi tratat şi încurajează femeile să meargă la un control periodic.Profitul obţinut din vânzarea unor anumite produse Avon este folosit pentru sprijinul campaniei ,iar fondurile strânse au fost folosite pentru inaugurarea unui centru de „Diagnostic Mobil – Sân şi Col uterin” care s-a deplasat în mai multe oraşe din toată ţara şi acest demers va continua şi în 2009 .

În acest proiect, Avon a contribuit pe parcursul anului 2008 cu suma de 100.000 euro, bani strânşi din vânzarea „produselor cu fundiţă roz” dedicate integral şi exclusiv campaniei împotriva cancerului la sân din România.

Până în data de 20 iulie 2008, rezultatele Unităţii de “Diagnostic mobil” au fost:peste 1671 de femei cu venituri reduse au beneficiat de investigaţii gratuite şi au fost efectuate 1347 teste Babeş Papanicolau şi 1049 mamografii.

Este foarte imortant să ne dăm seama cât de importantă este sănătatea penru noi şi să mergem la un control periodic pentru siguranţa nostră şi a familiei.Pentru multe femei, implicarea în campania împotriva cancerului la sân este o sursă de sprijin şi de energie pozitivă, fie că se implică în organizarea unor grupuri de suport, fie că participă ca voluntari la acţiunile organizate de fundaţiile care urmăresc diagnosticarea precoce a cancerului la sân.Oricine dintre noi poate contribui la strângerea de fonduri în sprijinul campaniei “1 din 8 femei” cumpărând produsele cu fundiţă roz dedicate exclusiv acestui scop.

Monica Nănescu

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: