Jack Trout: “Trout despre strategie” Editura Brandbuilders, București, 2005

4 01 2009

troutJack Trout are o experiență de peste douăzeci de ani în domeniul consilierii pe teme de marketing, remarcându-se prin viziunile sale inovatoare, care au reușit să ajute numeroase companii din intreaga lume să se poziționeze în mintea consumatorilor și chiar să devină lideri de piață.

Coautor al unor carți de referință pentru literatura de marketing de specialitate, precum “Cele 22 de legi imuabile ale marketingului” sau “Poziționarea – lupta pentru un loc în mintea ta”, Jack Trout aduce în atenția cititorilor și a specialiștilor o noua lucrare ce subliniază importanța alegerii strategiei potrivite în câștigarea unei cote de piață cât mai mare.

Astfel, Jack Trout definește strategia, în capitole diferite, ca fiind supraviețuire, percepție, diferențiere, competiție, specializare, simplitate, realitate, dar si capacitatea de a fi lider. În paginile cărții, autorul împărtășește oamenilor de afaceri sfaturi, idei și strategii prin care pot ocupa o poziție superioară pe piață, toate fiind inspirate din experiența profesională directă a specialistului în marketing.

Acesta mărturisește de asemenea, încă de la început, învățătura esențială pe care vrea să o transmită, și anume, faptul că succesul nu înseamnă să ai oamenii potriviți, atitudinea potrivita, instrumentele potrivite sau organizația potrivită, succesul înseamnă să găsești strategia potrivită.

Lectura este una plăcută, pe înțelesul tuturor, fiind astfel potrivită atât pentru specilistii în domeniu, cât și pentru începătorii care abia acum iau legatură cu lumea marketingului. Acesta este motivul principal pentru care recomand cartea “Trout despre strategie” si o consider valoroasă.

Raluca Ștefan

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: