Marketing online. Cui şi cum?

4 01 2009

Marketingul online se adresează celor care au acces la internet, celor care au venituri medii sau peste medie, care au cunoştinţe de bază de accesare a internetului. Prin intermediul marketingului online, se prezintă produsele-serviciile, promoţiile, detaliile despre aceste promoţii şi se poate ajunge şi la o comanda online a produsului dorit. Cei care sunt ţinta acestui marketing online, trebuie priviţi ca un grup de indivizi cu studii cel puţin medii, astfel trebuie orientate mesajele reclamelor de pe internet către această categorie. Clienţii vor fi mulţumiţi atâta timp cât informaţia găsită pe internet va fi una de valoare cu o importanţa ridicată pentru ei. Spre deosebire de marketingul tradiţional, care oferă un mesaj unic, de masă, prin intermediul marketingului online, li se permite potenţialilor clienţi să selecteze informaţia pe care vor să o vadă sau să o audă. Se pot crea relaţii apropiate cu clienţii prin intermediul mailurilor personalizate, mesaje de întâmpinare personalizate pe paginile web sau prin păstrarea informaţiilor legate de cumpărăturile precedente ale clienţilor prin crearea unui user pentru fiecare individ care accesează pagina respectivă şi astfel se poate ajunge la cunoaşterea clienţilor şi luaţi fiecare ca o persoană unică cu propriile sale nevoi şi preferinţe.

Crina Scotocea

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: