Marketingul online convinge cel mai repede ?

6 01 2009

 

Orice companie îşi doreşte ca cererea pentru produsele şi serviciile sale să fie într-o continuă creştere. Pentru a-şi atinge acest scop trebuie să ştie să-şi promoveze eficient produsele şi serviciile. O soluţie pentru promovarea în masă a acestora este marketingul direct. Marketingul direct trebuie privit ca un sistem interactiv de marketing .Când demarezi o campanie este foarte important să cunoşti foarte bine toate detaliile despre serviciul/produsul promovat. Companiile folosesc în general un procentaj destul de mic din bugetul de promovare pentru metoda directă de marketing. Astăzi cele mai mari bugete pentru marketingul direct le au companiile din retail. Deşi România se află pe ultimul loc în Europa Centrală şi de Est în ceea ce priveşte bugetul alocat marketingului direct, potrivit unui studiu al agenţiei de servicii de marketing direct Linea Directa Communications, opinia specialiştilor de pe piaţă este că acesta va creşte semnificativ în anii următori. Principalele canale media de promovare a produselor / serviciilor unei companii sunt prea costisitoare, de aceea acestea recurg la o soluţie mult mai bună şi anume un marketing direct prin sms şi internet. Acest tip de marketing este mai avantajos din punct de vedere financiar, dar şi prin faptul că oferă o relaţie interactivă cu potenţialii clienţi implicând un contact direct cu aceştia. De câte ori nu intrăm pe site-ul unei mari companii şi nu vedem o reclamă la un nou produs/serviciu? Este cert că odată cu avansarea tehnologiei majoritatea ofertanţilor încearcă să-şi promoveze produsele online sau prin intermediul telefoniei mobile datorită faptului că aceste două modalităţi de marketing direct permit cel mai înalt grad de personalizare, mergând până la personalizarea individuală. 

 

Roxana Larisa Ioniţă

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: