O altfel de cercetare!

6 01 2009

 

De la plannerii din agenţiile de publicitate poţi afla multe insight-uri despre consumatori, brand-uri, chiar şi din analizele lor. Pentru cei care vor date, statistici, plannerii de la Leo Burnett au întreprins o cercetare mai amănunţită şi au dezvăluit-o tuturor, Leo She şi Leo Youth. Amândouă sunt folositoare şi pe înţelesul tuturor. Aşteptăm cu nerăbdare şi un studiu Leo He, însă presupunem că l-au făcut deja şi-l ţin secret ca să-l folosească în campania Bergenbier. Leo She II abordează problematica clişeelor în comunicarea adresată femeilor, iar Leo Youth 07  descrie stilul de viaţă al tinerilor din mediul urban, ce cred aceştia despre advertising şi brand-uri, precum şi comportamentul de consum al acestora. Pe blogul lui Ştefan Stroe descoperim mai multe poll-uri, slujba şi pasiunea conducându-l la satisfacerea anumitor curiozităţi:   Credeţi că a venit vremea ca Bergenbier să renunţe la ideea “complicităţii masculine”?; Judecaţi şi votaţi acel brand care a fost CEL MAI COERENT în ultimii 3 ani şi CU CEA MAI COMPLEXĂ INTEGRARE 360º; Votaţi extensiile de brand pe care le consideraţi atât potrivite cât şi cu potenţial de business pentru Dero, respectiv Dacia; Gosser a lansat ambalajul PET la 1 L. Este corect sau nu din perspectiva poziţionării brandului?; Este corect ceea ce spune BMW pentru Seria 1:Plăcerea de a conduce = Consum Minim + Performanţe Maxime?; Is targeting Coke the right audience with it’s zero variant?; Does the new model Altea XL fit with its “family car” positioning within Seat’s sportish car strategy? etc. Din aceste întrebri rezultă că el nu se adresează unor necunoscători, deci rezultatele lui s-ar putea să fie utile, chiar dacă nu reprezintă un studiu riguros şi ştiiţific. Nu întelegem de ce unele întrebări sunt în româna şi altele în engleză, motivul acestor alegeri este…dincolo de noi.

 

Surse:

 

http://www.stefanstroe.ro/brand-vote/

http://www.leoshe.ro/clisee/index.html

http://www.leoburnett.ro/LeoYouth_main_findings.pdf

 

Ina Drăgănoaia

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: