Ofertele de Sărbători sau… de ce îmi dă mie cutia poştală pe dinafară

6 01 2009

SuperOferta lunii decembrie numai la…!” „Hipermarketul X te ajută să alegi cadoul potrivit de Sărbători” sau „Pentru copiii cuminţi, de la magazinul x şi Moş Crăciun” şi alte variaţiuni pe aceeaşi temă. Sunt numai câteva dintre ofertele lunii, hârtii colorate, care mi-au umplut cutia poştală până la refuz.

Evident că şi distribuitorii lor au o strategie: băgam fluturaşii numai în aria cutare, în cartierele cutare, care sunt mai aproape de noi şi pentru care există şanse mai mari să vină la magazinul nostru la cumpărături. Şi uite aşa, eu, care stau în Titan, aproape de căţiva retaileri mărişori, sunt asaltată în perioada asta cu tot felul de oferte de sezon.

În mod normal aş spune: da, ok, prin poştă acoperirea este destul de mare, omul poate chiar răsfoieşte broşurile în speranţa că va găsi o idee pentru cadourile de Crăciun pe care trebuie să le facă, sau măcar le ia cu el să le răsfoiască de plictiseală în metrou. Dar atunci cum se explică coşul de gunoi din holul blocului care se umple cu astfel de hârtii pe care vecinii le aruncă fără ca măcar să arunce o privire asupra lor?! În cazul acesta aş zice eu că sunt bani aruncaţi pe apa Sâmbetei şi o modalitate învechită de a-ţi face cunoscute produsele. E ok, pentru persoanele vârstnice care mai citesc astfel de oferte, dar, totuşi, nu ei reprezintă principala putere de cumpărare, aşa că, dragi retaileri, reorientaţi-vă. E vremea să vă împrospătaţi strategiile, să vă mai gândiţi şi la tonele de hârtie consumată inutil şi la amărâtul de consumator care este nevoit să-şi verifice mereu cutia poştală, poate-poate printre maldărele de foi inutile se ascunde şi corespondenţa lui.

Mirela Burlacu

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: