Twitter, here I come!

6 01 2009

De ceva timp cuvântul Twitter a devenit foarte des rostit, fie de prieteni, fie de colegii de muncă. Mărturisesc că sunt o persoană destul de reticentă la schimbări, şi mai ales la schimbări care au legătură cu tehnica, căci nu de puţine ori m-am simţit depăşită de viteza cu care se desfăşoară lucrurile. Am lăsat să treacă cam vreo lună până m-am obişnuit auditiv cu acest cuvânt, după care mi-am zis că a venit momentul să adâncesc căutările şi să îi pătrund tainele. Puţin research pe internet, o discuţie amicală cu băiatul simpatic de la IT şi am ajuns la concluzia că nu pare a fi decât o altă reţea socială.

În principiu Twitter se bazează pe mesaje scurte de până la 140 de caractere care ar trebui să fie răspunsul la o întrebare simplă: Ce faci? şi prin intermediul căreia păstrezi legătura cu prietenii familia, colegii de serviciu, care îţi sunt pe urme (followers).

După mirajul noii descoperiri m-am gândit că e cazul să trec la acţiune şi să văd dacă merită sau nu să ai cont pe Twitter. Nu mi-am făcut un cont personal, pentru că nu imi place să imi expun prea mult gândurile online, dar am făcut un cont pofesional, pentru un anumit produs. Nu ştiam exact cum funcţionează, nu mi-am propus nici un obiectiv ci am mers pe principiul hai să vedem ce se întâmplă. Şi în acest mod am descoperit că poate fi un bun mijloc de comunicare cu o parte din consumatorii sau potenţialii consumatori. Nu vă închipuiţi că Twitter face minuni, aici nu e vorba de creşterea vânzărilor, ci mai degrabă de creşterea gradului de vizibilitate, de obţinerea încrederii, de crearea unei relaţii. Uneori trebuie să fii cool, să fii în trend, ca să fii apreciat.


Înainte de toate Twitter e un instrument de comunicare online care poate aduce un plus de forţă produsului tău, care îl poate face cunoscut în mediul online, prin intermediul căruia poţi promova anumite activităţi în timp real, unde poţi afla câte ceva despre consumatorii tăi, unde poţi primi un hint despre ce ar trebui să faci în continuare, unde poţi comunica informal, fără restricţii, scurt şi la obiect, dar în timp real.


Anca Ştefăniţă

Actions

Information




