Internetul, spaţiu pentru dezvoltarea unei afaceri

7 01 2009

Este internetul un spaţiu eficient pentru dezvoltarea şi desfăşurarea unei afaceri? O pagina WEB constituie o sursă de bani pierduţi fără niciun rezultat benefic sau o afacere? Sunt două întrebări care au început să fie puse odată cu intrarea în umbră a marketingului tradiţional şi lansarea marketingului online, când vânzătorilor li s-a oferit posibilitatea încheierii unor tranzacţii cu diverşi cumpărători chiar din birourile lor, la orice oră din zi. Cumpărătorul, la rândul său, un client educat şi cu venituri mai mari decât media se bucură de accesibilitatea informaţiei, de o cantitate însemnată de informaţie utilă, de valoare, de liberatatea de a alege informaţia pe care doreşte să o vadă şi de posibilitatea interacţionării mult mai rapide cu vânzătorul. O afacere care se desfăşoară pe internet prezintă şi avantajul unei promovări online, nu numai al utilizării canalelor de promovare offline, promovare care presupune optimizarea motoarelor de căutare, înscrierea pe diferite directoare şi portaluri şi optarea cumpărării unei publicităţi media sau contextuale, prin linkuri sponsorizate. Un design atractiv al website-ului care să îmbrace cât mai frumos informaţiile privitoare la produsele şi serviciile oferite, la conceptul care a stat la baza iniţierii afacerii şi o bază de date cât mai elaborată care să conţină detalii utile despre clienţii actuali şi potenţiali constituie, de asemenea, strategii în dezvoltarea unor relaţii apropiate cu clienţii. Avantajele enumerate mai sus vin să încurajezeze potenţialii oameni de afaceri care doresc să-şi ţintească clienţii într-o manieră în care marketingul pe mediile tradiţionale nu poate.

Madalina Ion

Sursa:

www.underclick.ro

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: