Vodafone, noi canale de promovare

8 01 2009

Desigur, simbolul care ar caracteriza cel mai bine ideea de DM este lovirea ţintei drept la mijloc, transmiterea de mesaje clare către un public bine targetat, practic, pe această ideea bazându-se şi serviciul de mobile AdPlus al companiei Vodafone. Acest serviciu pune la dispoziţia companiilor noi canale media eficiente şi interactive, care asigură evaluarea exactă a recepţionării mesajelor comerciale şi segmentarea detaliată a audienţei, în funcţie de criterii care ţin cont de preferinţele şi domeniile de interes ale consumatorilor.

vdf

Întrebarea este însă, dacă acesta modalitate de promovare a unor servicii/produse este şi eficientă?Cât de receptiv este publicul ţintă la primirea pe telefonul mobil a unor mesaje comerciale şi conţinut personalizat ?

Conform unui studiu se pare că tinerii până în 30 ani sunt mai receptivi la publicitatea pe mobil decât persoanelor de vârsta a 2 a. O mare parte dintre persoanele cu vârsta cuprinsă între 21-30 sunt de acord să primească reclame pe telefonul mobil.

Consider că acest studiu da undă verde companiei Vodafone de a lansa acest serviciu de mobile advertising! Desigur, privind în profunzime, avantajele AdPlus sunt numereoase: selectarea precisă a audienţei în funcţie de anumite criterii de segmentare actualizate frecvent, exactitatea alegerii momentului expunerii la mesaj şi posibilitatea de a realiza campanii interactive prin care răspunsul din partea utilizatorilor se obţine în timp real.

După părerea mea, acest servciu de mobile advertising este realmente folositor pentru majoritatea dintre utilizatorii telefonului mobil intrucat oferă posibilitatea de a fi informat despre cele mai recente lansări în domeniile preferate, mesaje comerciale cu privire la bradurile alese, reduceri de tarife sau gratuităţi şi multe altele.

Monica Bănică

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: