O experienţă bahică în mediul online

9 01 2009

Un exemplu simplu, dar eficient de marketing online ne este dat de brand-ul de whisky Jameson prin site-ul http://www.jameson.es. Video site-ul îşi propune să iniţieze vizitatorii în lumea whisky-ului, tocmai de aceea un barman ne explică diferenţele dintre mai multe categorii de whisky, detaliind caracteristicile fiecărei categorii în parte.

Din punct de vedere al realizării, site-ul nu este impresionant, însă reprezintă o experienţă interesantă mai ales pentru cei care nu ştiu foarte multe despre această băutură. La sfârşitul vizitei, îţi faci cu siguranţă o idee despre ceea ce înseamnă un whisky şi te poate chiar determina să nu ratezi următoare oportunitate de a gusta lichidul bahic. Din această perspectivă, cred că site-ul îşi atinge obiectivele, iar brand-ul îşi spune într-un mod plăcut povestea, captând timp de câteva minute atenţia vizitatorilor.

Bineînţeles, site-ul are nevoie de un media plan bun, însă are un potenţial indiscutabil de marketing online. Nu toate brand-urile trebuie să fie extrem de creative sau amuzate pentru a-şi atinge obiectivele. Consecvenţa cu brand-ul şi concordanţa cu valorile acestuia, asociate unui mesaj clar sunt suficiente, mai ales în cadrul unei campanii integrate, pentru a îndeplini toate obiectivele.

Iuliana Mânză

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: