Alimentaţia nesănătoasă… favorizează apariţia campaniilor de marketing social

10 01 2009

Da …chiar e adevarat….problema aceasta afectează în fiecare zi oameni din toate colţurile lumii. Dar ce putem face?

O campanie de marketing social, ar fi o soluţie…şi dacă ne gândim bine avem toate ingredientele pentru o campanie de succes…..cei drept au mai încercat şi alţii dar poate ei nu au avut un bucătar iscusit.

În continuare vă voi prezenta o reţetă specială: campanie de marketing social cu garnitura de voinţă şi creativitate. Pentru a putea realiza o campanie de marketing social avem nevoie de o problemă care să afecteze un număr mare de oameni…asta avem….sunt foarte multi oameni (în special copii) în România care mănâncă nesănătos….Urmează să adăugăm obiectivul general şi anume să convingem cât mai multe persoane să-şi schimbe obiceiurile de consum….adică sa-i convingem să mănânce sănătos. În continuare vom presăra această campanie cu o strategie puternică prin care să informăm şi să educăm oamenii. Bineînţeles că trebuie să ungem tava repede cu puţină creativitate pentru a crea o legătură între profitul companiei (orice companie de legume, fructe, produse ecologice) şi problema socială. Apoi, o punem la cuptor, la foc iute şi aşteptăm…să crească vânzările…când s-au rumenit suficient se serveşte succesul, ornat cu o populaţie mai sănătoasă.

Dar, în fond poate nu ingredientele contează atât de mult, cât priceperea bucătarului, voinţa sa, creativitatea, experienţa, autocontrolul, iniţiativa şi răspunderea.

Surse: www.responsabilitatesociala.ro

Cătălina Mitroi

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: