Să fie sezonul gripei… sau a marketingului viral…

10 01 2009

Să fie sezonul gripei …sau a marketingului viral…

Marketingul viral a început să se dezvolte din ce în ce mai mult în ultima perioada. Din ce în ce mai multe companii recurg la acest tip de marketing deoarece publicul este receptiv şi transmite mai departe ceea ce i se pare amuzant sau foarte şocant. Sunt convinsă că şi voi ca şi mine aţi văzut la un moment dat o poză sau un filmuleţ care v-a atras atenţia, care v-a amuzat…sau v-a şocat. Primul instinct cand vezi un astfel de filmuleţ sau poză este să-l dai mai departe la prieteni, să-l comentezi cu ei….urmând să facă şi ei….probabil acelaşi lucru. Să luăm ca exemplu campania iniţiată de Uniunea Crescătorilor de Păsări din România. E amuzat să vezi cum doi pui fac baie în jacuzzi, se duc la saună şi la tratamente de înfrumuseţare…dar depinde cărei categorii de vârstă te adresezi. Pe acelaşi site am vazut alte două filmuleţe care au reuşit să-mi atragă atenţia…deoarece personajele din film erau lovite cu pui cu scopul de a demonstra că puiul nu face rău. Nu ştiu dacă m-a convins că puiul nu face rău, dar cu siguranţă mi-a rămas în minte reclama… şi cu siguranţă UCPR a obţinut prin acestă campanie creşterea notorietăţii.

Sursa: www.fengpui.ro

Cătălina Mitroi

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: