„E galbenă, e urâtă, nu se asortează cu nimic, dar ţi-ar putea salva viaţa.”

11 01 2009

Acesta este sloganul campaniei desfăşurate în Franţa în vara anului trecut.

Este vorba despre o campanie de informare socială, care a fost lansată pe 1 iulie, când în urma unui bilanţ al accidentelor din 2007, Poliţia Franţei a hotărât ca triunghiul de semnalizare şi vesta reflectorizantă vor fi obligatorii pentru orice autoturism.

Deoarece unii consideră că legea nu este un motiv suficient de bun, şi mai ales că este foarte greu să convingi francezul, foarte atent îmbrăcat şi foarte îngrijit, să utilizeze o vesta cu o culoare atat de urâtă; Lowe Strateus, firma producătoare a acestui afiş, a gasit persoana ideală pentru a promova un astfel de produs. Marele designer al casei Chanel, Karl Lagerfeld, apare în reclamă purtând vesta reflectorizantă peste elegantul costum negru.

Campania a fost una foarte răsunătoare, mai ales datorită faptului că artistul este foarte iubit şi apreciat de publicul francez.

http://crazyfrenchie.blogspot.com/2008/06/cest-jaune-cest-moche.html

mailgooglecom

Oana Drăgulin

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: