Evoluţie periculoasă a marketingului online!

11 01 2009

Datorită creşterii uriaşe de care se bucură în momentul actual, specialiştii firmelor din întreaga lume consideră internetul că fiind o pârghie de comunicare esenţială către consumatori.

Din ce în ce mai multă lume are acces la internet şi ce este cel mai important foarte mulţi alocă destul de multe ore acestei reţele zilnic. Pentru un marketer acest fapt reprezintă o oportunitate uriaşă de a comunica pe internet produsul/serviciul comercializat.

Din ce în ce mai multe firme comunică pe internet, apar peste noapte foarte multe bannere ce invadează toate site-urile practic reprezintă un “must” ca fiecare firmă să aibă un site pentru ca uşeri să vizualizeze ofertele produselor/serviciilor sale.

La ora actuală publicitatea online a depăşit în anul 2007, 20 de miliarde de euro, iar în 2008 se estimează că această valoare ar fi dublă faţă de anul anterior iar oameni importanţi din domeniul pe care îl reprezintă precum Bill Gates sau Philip Kotler consideră că în viitorul apropriat afacerile se vor face pe internet sau deloc.

Toată această cursă infernală de a dezvolta cât se poate de mult marketingul online pentru a comunica cât mai divers şi intens în această lumea virtuală ar putea avea următoarele efecte:

– apariţia a unui număr uriaş de mesaje publicitare a diferitelor campanii de marketing

– inducerea în eroare a consumatorului

– grad mare de rulare a ofertelor (ciculul de viaţă a unei campanii scade vertiginos)

– creşterea bugetelor de cumpărare a spaţiilor publicitare

Cum va evolua marketingul online în jurul creşterii explozive a internetului? Nimeni nu poate bănui cu siguranţă dar după părerea mea lupte mari se vor ţine în viitorul apropriat pentru supremaţia firmelor în această lumea virtuală.

Valentin Nenu

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: