Fabrica de fericire

11 01 2009

În contextul în care televiziunea devine un canal tot mai scump şi mai puţin eficient, cele 40 de secunde, durata medie a unui clip publicitar, trebuie să spună cât mai mult despre o marcă. Aşa că, celebra firmă Coca-Cola a lansat filmuleţul „Fabrica de fericire”.

Acesta a devenit cel mai bine cotat spot tv care a fost lansat până acum de Coca-Cola. Reclama a câştigat „Leul de Argint” la Premiile pentru publicitate de la Cannes, marele premiu „Gold Prize” la premiile Epica, iar mai recent a fost nominalizat la categoria Reclame primetime, la premiile Emmy în Statele Unite.
Durata de realizare a spotului tv a fost de 4 luni. In film ne este prezentata aventura unui „muncitor” într-un automat de Coca-Cola, şi încercările lui de a umple sticla de Coca-Cola, readucând fericirea în fabrica rămasă fără băutura răcoritoare. Filmul a avut parte de o lansare internaţională spectaculoasă, printr-un eveniment online în lumea virtuală Second Life.

În România, spotul a fost lansat în iulie 2006 ca parte a platformei globale de marketing “Coca-Cola Sete de viaţă” şi s-a bucurat de mare succes în rândul consumatorilor români. În Bucureşti au fost amplasate două automate de Coca-Cola la care, dacă te uitai prin orificiul pentru monezi, vedeai filmul. Campania locală a imitat lansarea unei adevărate premiere de cinema, cu movie trailers şi postere de film, şi a urmărit să consolideze poziţionarea companiei ca brand optimist, comunicativ şi colorat.

Pentru cei care nu au vazut filmul: http://www.youtube.com/watch?v=mM4VWBa1Lc8

www.iqads.ro

www.adplayers.ro

http://motionographer.com/features/interview-kylie-matulick-and-todd-mueller-of-psyop/

mailgoogleco11

Oana Drăgulin

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: