Modalităţi de promovare ale pastei de dinţi Blend-a-med

12 01 2009

Una dintre cele mai utilizate paste de dinţi din România este Blend-a med. Pentru a comunica mesajul său publicului larg, Blend-a-med a realizat campanii de promovare folosind ca medii de comunicare televiziunea şi outdoor-ul. Reclama TV este una dintre cele mai des utilizate, dar şi costisitoare modalităţi de promovare şi de aceea Blend-a-med, la alegerea postului de televiziune pe care este difuzat mesajul publicitar, a ţinut seama mai ales de publicurile ţintă ale produsului, de audienţa acelui post de televiziune şi de popularitatea lui. Pentru pasta de dinţi Blend-a-med Complete, spotul TV, spre exemplu este urmărit de aproape toată populaţia tării pe canale foarte cunoscute precum TVR1, PRO TV, Antena 1, Prima TV. Cele mai cunoscute spoturi sunt cele în care medicul dentist recomandă pasta de dinţi, iar demonstraţiile “în direct”, în care arată, concret, modalitatea în care acţionează pasta de dinţi Blend-a-med, au de asemenea, un mare grad de influenţă. Publicitatea outdoor a fost aleasă pentru a susţine reclama difuzată la tv şi pentru a fi adresată celor care nu au văzut-o la televizor. Din acest motiv,acest tip de reclamă conţine, dar nu neapărat, ultimul cadru din spotul TV.Deoarece campania de publicitate se adresează unui public ţintă foarte vast, provenind din toate regiunile ţării, panourile stradale sunt amplasate în marile oraşe (Bucureşti,Iaşi,Braşov etc), în zone intens populate, centrale şi lângă punctele de interes. Promovarea outdoor a fost realizată prin intermediul unor mash-uri, afişe şi print-uri. O modalitate de publicitate outdoor aleasă este cea în cadrul unui eveniment teatral deschis publicului larg oferit de Blend-a-med Complete 7 şi agenţia Maximize Communications la care au participat trupa D’Aya, 7 mimi şi 7 statui zâmbitoare care i-au întâmpinat pe bucureşteni în Parcul Tineretului. Spectacolul a constat în punerea în scenă a unor piese de William Shakespeare, totul în încercarea de a obţine cât mai multe zâmbete pe feţele celor prezenţi. Mesajul era acela că lumea ţi se pare întotdeauna mai frumoasă din spatele unui zămbet. În urma campaniilor sale, Blend-a-med reuşeşte să obţină o cotă de piaţă foarte bună (peste 20% în 2008),apelând la mesaje de natură non-verbală (de exemplu prin intermediul celor 7 mimi şi şapte statui zâmbitoare), dar şi la mesaje de natură verbală prin spoturi, mash-uri, printuri, sloganuri şi îndemnul celebrului medic dentist. Procter & Gamble care deţine marca Blend-a-med este una dintre companiile care investeşte foarte mult în publicitate şi acest lucru se observă în cotele de piaţă pe care le obţine în fiecare an pe piaţa din România. De aceea, Blend-a-med este un exemplu foarte bun când ne gândim la cât are de câştigat un brand cu cât este promovat mai mult.

Roxana Mihaela Pintilie

Sursa:

http://www.comunicatedepresa.ro/pdf_format.php?cid=15648

http://www.markmedia.ro/

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: