TinaR într-o campanie de marketing social

13 01 2009


TinaR s-a implicat începând cu aprilie 2008 într-o campanie de luptă împotriva cancerului la sân. Prin aceasta, TinaR susţine toate femeile cu această problemă şi a decis ca 10% din vânzările pe care le are la magazinul online să le doneze fundaţiei Renaşterea pentru ca toate femeile fără posibilităţi financiare să poată face un consult gratuit sau o mamografie.


Se cunosc multe campanii de acest gen, însă majoritatea îşi propun să strângă banii din donaţii sau în urma unor evenimente precum concerte,întâlniri mondene,şi tot mai puţine firme cunoscute apelează la strategiile de marketing social, donând o parte substanţială a profitului lor.


TinaR este un magazin de vestimentaţie foarte cunoscut în întreaga lume, iar clientele sale sunt de toate vârstele, cuprinse între 15 şi 60 ani, cele mai multe fiind cele până în 35 de ani, vârstă până la care toate femeile ar trebui să fie temeinic informate cu privire la cancerul la sân şi la metodele de prevenire a acestuia.


Bineînţeles că o astfel de campanie ajută chiar foarte mult într-o problemă globală şi de actualitate chiar dacă, poate, este iniţiată doar cu scopul obţinerii de profit şi/sau de consolidare a notorietăţii mărcii.
Nu se poate şti niciodată sigur care este cu adevărat ”pilonul” de la care o firmă sau o companie multinaţională renumită porneşte o campanie umanitară, dar atâta timp când rezultatul este mai mult decât bun, şi chiar salvează vieţi, celelalte lucruri îşi pălesc substanţial importanţa.


http://www.etinar.ro/


Mărăcine-Neagu Cristina

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: