Advergaming-ul câștigă teren

15 01 2009


Din 2001, avem de-a face cu un segment în plină creștere din bugetele de marketing reprezentat de advergaming. Acesta reprezintă un instrument folosit în campanile de marketing online, prin care sunt folosite jocurile video pentru a face publicitate unui produs, unei organizații.


Având un potențial de viralitate mare, advergaming-ul va fi folosit în servicii de multi-platformă și multi-player. De asemenea, vom vedea tot mai multe jocuri în care este inserata publicitate pe iPhone și pe alte terminale mobile.
După ce sunt stabilite audiența targetată și scopul jocului trebuie ca acesta să fie marketat/ comunicat.


Pentru a atrage publicul spre jocuri sunt multe metode, de la publicitatea inserată în cele mai populare jocuri și până la mini-jocuri pentru telefonul mobil, pentru online sau pur și simplu parteneriate promoționale cu industria de retail.


Mai multe exemple de astfel de jocuri le găsiți pe site-uri precum: http://www.cokezerogame.com/, http://www.get-out-and-play.com/, http://www.coca-cola.com/HF/index.jsp, http://www.gettheglass.com/, http://www.cocacolazero.com/rooftopracer/index.jsp și multe altele.


Sursa:
http://www.dailybusiness.ro/stiri-new-media/advergaming-ul-sau-cum-sa-vinzi-publicitate-celor-care-se-joaca-19560


Marilena Hluscu

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: