Cum poti face marketing gratuit?

15 01 2009


Cu toții am privit cu sufletul la gură cum săptămâna trecută, un reporter irakian a aruncat cu pantofi in Bush, în cadrul unei conferințe de presă, acuzându-l de moartea a mii de irakieni.
Daca acest gest i-a adus arestul reporterului, prezența știrii cu pantofii în toată mass media i-a adus incredibil de multă publicitate companiei Baydan Shoe Company, o companie anonimă până atunci, care a fost asaltată de comenzi. Baydan Shoe Company este producătorul celebrilor pantofi care au fost aruncați către Bush. Astfel, pantofii “M 271″, s-ar putea să fie redenumiți “the Bush Shoe” sau “Bye-Bye Bush”..


Mai mult a apărut advergamingul a intrat în scena și a apărut chiar și un joc în care poți arunca cu pantofi în Bush, sockandawe.com. Beneficiem și de varianta românească a lui, însă cu mai multe modele de pantofi pregătite pentru a-l ataca pe Bush.
Producătorul a profitat de promovare intensă la nivel global, gratuită și și-a mărit vânzările. Modelul costa aproximativ 120 lei. După incident, pantofii au fost comandați într-o cantitate de 300.000 bucati, de 4 ori mai mult decât comanda obișnuită.


http://www.guardian.co.uk/world/2008/dec/22/turkey-george-bush-shoe


Marilena Hluscu

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: