Marșul record

15 01 2009


Crăciunul acesta am asistat la un show al domnului primar Sorin Oprescu care, alături de Coca-Cola și-a propus să doboare recorduri. Primăria Capitalei a organizat duminică, 21 decembrie, un marş al Moş Craciunilor. Oricine a putut fi Moş Crăciun în acea duminică.


Campania Coca-Cola a fost promovată în mediul online prin site-ul marsulmosilor.ro dar și prin intermediul mass-urilor în număr foarte mare, conținând site-ul campaniei însoțit de îndemnul de a participa la marș. Comunitatea bloggerilor s-a mobilizat de asemenea și au scris despre eveniment.


Pentru a putea fi moș, trebuia doar să te înscrii pe marsulmosilor.ro şi să mergi în Piaţa Constituţiei, la ora 12:00. Acolo primeai atât costumul cât şi un sac cu cadouri pentru a le împarţi copiilor în timpul marşului. Planul organizatorilor a fost de a strânge 4000 de moşi pentru a intra în Guinness Book. S-au adunat 3939 de moși, prin urmare vechiul record de 3460 de moși a fost depășit.


Ca în fiecare an, Coca-Cola a venit de sărbători cu ceva inedit ce ne-a confirmat încă o dată comportamentul de lider pe piața băuturilor răcoritoare. Campania inițiată de Coca-Cola a reprezentat încă un succes de marketing, aducând în același timp România în cartea recordurilor.


Marilena Hluscu

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: