Pampers Village…un loc în care creştem împreună

15 01 2009


Procter & Gamble a devenit un lider inovator atunci când este vorba de legătura cu consumatorii săi printr-o relaţie mai profundă decât publicitatea convenţională. În prezent, Procter & Gamble aplică marketingul narativ pe internet, aşa cum l-a folosit şi în clipurile publicitare pentru a oferi valoare conţinutului şi pentru a forma o afinitate faţă de brand.


Site-ul de prezentare Pampers http://www.pampers.com/en_US/Pregnancy nu include o prezentare comercială a produselor şi nici nu include un căruţ pentru cumpărături, ci ceea ce se găseşte pe acest site de Internet este o poveste legată de evoluţia copilului în timpul sarcinii, fazele prin care trece viitoarea mămică, totul despre noul născut, sfaturi despre cum să-ţi înveţi copilul să folosească oliţa, dezvoltarea copilului, cum să-ţi hrăneşti copilul, cum să-l înveţi să adoarmă la timp, comportamentul copilului în dezvoltare, filmuleţe de prezentare cu experienţele unor copii. Site-ul oferă ajutorul şi suportul moral de care o mamă are nevoie. Site-ul conţine şi articole despre modalitatea de rezolvare a unor aspecte sau probleme cu care se confruntă mama şi copilul. De asemenea, există şi un forum pe care mamele îşi pot împărtăşi problemele personale cu care s-au confruntat şi cum au trecut peste acea problemă.


Pampers Village este un orăşel frumos colorat, care îţi arată o poveste frumoasă, despre cum arată copilaşul tău în fiecare lună în burtică, cum se dezvoltă el şi cum îi poţi arăta că este iubit. În orăşelul Pampers, poţi găsi chiar şi o cărticică cu nume pe care poţi să i-l pui copilului tău. Şi dacă mămicile se înregistrează, pot să folosească opţiunea “My name”.


Site-ul Pampers demonstrează cum branduri importante conduc în domeniul marketing prin marketing narativ şi cum îşi construieşte o legătură între produs şi consumator datorită conţinutului de valoare, mai degrabă decât un speech comercial.


www.pampers.com


Iulia Musat

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: