Cum işi creşte un post de televiziune audienţa?

16 01 2009

În lumea televiziunii este foarte important să aduci mereu ceva nou, care atrage, care-i determină pe consumatori să aibă în topul preferinţelor postul respectiv. Postul de televiziune Prima TV a lansat pe 26 noiembrie anul trecut o campanie de imagine cu sloganul “We Love to Entertain You”. Prin această campanie, Prima TV se aliniază Grupului ProSiebenSat1, care a dezvoltat-o înca din 2003, câştigând numeroase premii internationale.

Conform unor sondaje, Prima TV este considerată o televiziune socială, cu emisiuni despre mame, surori, fraţi, iubite, vecini, etc. Campania susţine raţiunea Prima TV de a oferi divertisment de cea mai bună calitate şi recunoaşterea postului ca numarul unu în divertismentul inteligent. Această campanie nu garantează creşterea vânzărilor, dar cu siguranţă stimulează consolidarea unei impresii pozitive despre brand. Dacă până recent am asistat la o luptă între televiziuni în domeniul ştirilor, în ultima vreme o parte dintre acestea au început să se orienteze către divertisment. Aşa a procedat si postul Prima Tv. Este cunoscut faptul că această televiziune are înclinaţie spre entertaiment, distracţie, divertisment şi în toţi anii ce au trecut de la intrarea pe piaţă nu a găsit acel lucru care avea să declanşeze consumul în masa de Prima Tv. Astfel, Prima Tv a lansat acest proiect de rebranding care are influenţe externe, adaptate la o strategie de marketing locală. Rebrandingul este perceput frecvent ca o cosmetizare sau schimbare a identităţii vizuale. Ei bine, Prima TV prin acest slogan adoptat işi creaza o imagine exclusivistă, şi anume aceea de televiziune de divertisment.

Larisa Ioniţă

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: