Levi’s star for a day, plus 75$

16 01 2009


Pentru a sublinia şi mai bine relevanţa unei campanii de marketing viral se poate aduce în prim plam campania Levi’s de acum ceva ani. În acel moment Levi’s s-a apropiat şi mai mult de consumator aducând-ul pe acesta într-un rol de neuitat.


Astfel Levi’s a lansat o campanie virală prin care îl lăsa pe client să fie un adevărat „star” în versiunea personalizată a spoof-ului „jeans thief”. Mai precis clienţii, îşi putea uploada poza pe site-ul companiei şi apoi primeau o copie a spot-ului Levi’s , care odată personalizat îi înfăţişa pe aceştia în rolul principal al hoţului de blugi prins în direct la ştirile de după-amiază.


Levi’s spera ca acest imbold de constituire a brandului în mod interactiv să se traducă printr-o creştere impresionantă a notorietăţii sale, precum şi a impresilor strarnite de peste tot , acestea fiind transmise ulterior prin e-mailuri, mesaje, bloguri, diferite filmuleţe pe site-uri unde userii să se laude şi amuze cu clipul personalizat .


Această campanie a fost reuşită din 2 motive: în primul rând pentru că le permitea clienţiilor să personalizeze practic personajul din clip şi să petreacă ceva timp „jucandu-se” în acest program, din moment ce puteau umbla şi la personalizarea conţinutului. Al doilea motiv care i-a asigurat un mare succes campaniei este beneficiul financiar obţinut în urma demarării ei. Astfel toţi cei care participau la acest spoof primeau pe e-mail un cupon cu reducere pentru tot ce depăşea 75$.
Astfel , cele mai bune ad-uri ar trebui să fie întotdeauna în concordanţă cu un conţinut bun, o experienţă pe piaţă şi o strategie implicită de creştere a vânzărilor.

levis-766799
Monica Banica

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: