Cel mai uşor şi rapid mod de “răspândire”

18 01 2009

Deşi se cheltuiesc sume uriaşe pentru publicitate (creare şi difuzare spot video) şi pentru implementarea unor stragegii care să transmită mesajul cât mai repede şi eficient către target, există totuşi o posibilitate de promovare gratuită (Atenţie! Doar promovare – crearea spotului implică costuri!).

Condiţia esenţială este ca spotul sau printul să fie ingenioasă/ingenios şi să impresioneze or să distreze ca să beneficieze de “reclamă gratuită”.

De câte ori nu aţi primit pe mail sau pe messenger filmuleţe sau linkuri cu reclame care v-au plăcut atât de mult încât le-aţi trimis tuturor cunoscuţilor?

Se întâmplă asta destul de des şi trebuie să recunoaştem că ne face plăcere să primim astfel de mailuri/mesaje.

De asemenea trebuie să recunoaştem că sunt reclame pe care le-am primit de ani buni de zile şi totuşi le reţinem exact şi acum. Şi culmea… reţinem şi brandul.

Tocmai în această idee ataşez mai jos două dintre reclamele ce au făcut obiectul viralului. Prima este mai veche, iar a doua este ultima primită (de mine cel puţin).

Pentru persoanele cărora nu le face nicio plăcere să primească aşa ceva, tot ce trebuie să facă este să le ignore (no cost de asemenea).

Este deci un instrument de luat în seamă şi garantează un success mare tocmai prin prisma faptului că nu implică niciun cost din partea celui care primeşte sau transmite mesajul; spre deosebire de telefonia mobilă, care presupune costuri sau de Bluetooth care presupune că eşti atent la ce se întâmplă cu telefonul tău când eşti pe stradă/magazin/centru comercial şi că ai încredere să salvezi fără posibilitate de scanare sau devirusare ceea ce accepţi să primeşti şi să mai şi vizionezi… eventual în mişcare.

Magdalena Stăicuţ

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: