Clubul exclusivist…accesibil oricui

18 01 2009

Marketingul tribal are succes în momentul în care reuşeşte să creeze un “club” în jurul unui produs, o comunitate din care să iti doreşti să faci parte cu tot dinadinsul, să te facă să te simţi cineva important. Acel produs îi oferă membrului posibilitatea de a fi liber, dar în acelaşi timp de a face parte dintr-un grup special, exclusivist.

Clubul astfel creat este unul ideal, aflat de cele mai multe ori doar în mintea consumatorului. Cine nu ar vrea să intre într-un club exclusivist, plin de stil, eleganţă şi rafinament, doar prin simpla consumare a unui produs? Asta oferă Campari Red Passion de 10 ani. Clubul consumatorilor de Campari înseamnă oameni plini de senzualitate, complexitate, îndrăzneală, pasiune, rafinament şi eleganţă.

Calendarul 2009 realizat pentru aniversarea a 10 ani de Campari te invită să pătrunzi în acest loc exclusivit: Clubul Campari Red Passion. O lume a frumuseţii sofisticate şi a tentaţiilor oferite de băutura roşie. Jessica Alba a reuşit să se transpună perfect în imaginea unei femei de o senzualitate copleşitoare, îndrumată de doi maeştrii, fotograful Mario Testino şi regizorul Jean Paul Goude, care au reşit să transpună perfect ideea de club exclusivist la care un consumator de Campari poate accede doar printr-o sorbire din licoarea realizată printr-o infuzie de bitter si ierburi aromate, plante şi coajă de porocale, macerate in apa şi alcool.

Mai multe detalii şi fotografiile pot fi vizualizate la

http://www.camparigroup.com/en/press_media/calendar.jsp

Teodora Niţu

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: