Comunicarea de nişă şi marketing B2B

18 01 2009

A te înscrie pe linia business to business înseamnă a începe o strategie de comunicare exclusiv cu alte firme sau organizaţii. Comercializarea unor produse de nişă adresate unui număr sau tip specific de organizaţii nu înlătură însă compenentele formării unei decizii de cumpărare, fapt care împinge o strategie de comunicare business to business în rândul oricărei alte strategii de comunicare; singura diferenţă dintre ele constă în specificitatea şi limitarea receptorilor.

O strategie de comunicare de succes într-o afacere care se bazează pe marketing business to business am cunoscut-o în cadrul Intergraph şi, mai specific, în Intergraph România. Intergraph este principalul furnizor de soluţii geospaţiale care oferă baza informaţională pentru toate nivelurile decizionale prin unificarea în aceeaşi bază de date a informaţiilor alfanumerice cu cele geografice. Este oarecum dificil să explici aceşti termeni într-un limbaj comun însă ideea principală este că soluţiile geospaţiale măresc semnificativ eficienţa tuturor fluxurilor de lucru din întreaga instituţie. Darorită faptului că fiecare aplicaţie este puternic personalizată pentru fiecare client, iar costul ridicat al suporturilor software necesare în arhitectura unui astfel de sistem fac ca aceste soluţii să aibă ca target instituţii de stat şi organizaţii mari.

Integraph a reuşit să integreze cu succes activităţile BTL în rândul strategiilor de comunicare prin organizarea unui eveniment anual care are ca scop reunirea tuturor celor implicaţi în manegementul informaţiilor geospaţiale din România, fiind un eveniment de informare şi actualizare. Printre participanţi se numără reprezentanţii consiliilor judeţene şi ai altor autorităţi locale, reprezantanţii unor organizaţii mari precum Transelectrica, Transgaz, Distrigaz, Direcţia Topografică Militară, Academia Română etc. Seminariile din cadrul conferinţei sunt interactive iar participanţii interesaţi de anumite aspecte particulare ale dezvoltării soluţiilor geospaţiale pot discuta cu unul dintre specialiştii Intergraph în cadrul programului numit Colţul Consultantului.

Crearea unei conferinţe cu un caracter puternic informativ pe segmentul de piaţă al soluţiilor geospaţiale s-a dovedit a fi foarte eficient în rândul participanţilor şi potenţialilor clienţi ai organizaţiei, Intergraph înscriindu-se pe linia companiilor responsabile în faţa clienţilor săi.

http://www.ingr.ro

http://www.lumeageospatiala.ro

Olga Năstase

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: