Concursuri pe mobil a.k.a Picătura chinezească

18 01 2009

Nu mai ştiu exact când a început tortura, acum mi se pare că ţine de o veşnicie, însă am speranţe că e pe sfârşite. Totul a început într-o zi frumoasă când am primit un mesaj de la 123 în care eram invitată să particip la un joc. Ceea ce mi-a atras atenţia a fost că dacă alegeam să răspund la mesaj şi să mă înscriu în concurs urma să primesc 17 sms-uri gratuite. Nici nu îmi imaginam pe atunci câte aveam să îndur pentru cele 17 sms-uri amărâte primite cadou. Şi dacă stau să mă gândesc, nici măcar nu au fost gratuite pentru că sms-ul de înscriere a costat.

De atunci, în fiecare zi, primesc câte 2 sau 4 sms-uri în care pe de-o parte mi se comunică ce premii s-au câştigat şi cât de mult mi-ar creşte şi mie şansele de câşţig dacă aş participa în continuare, pe de altă parte primesc câte o întrebare şi două variante de răspuns. Întrebările puse sunt atât de uşoare încât sunt enervante şi în ceea ce priveşte variantele de răspuns, ele sunt pur şi simplu jignitoare. Un exemplu de mesaj ar fi: Mâţa blândă zgârie? 1-rău, 2-urechea.

Ieri însă am primit un mesaj îmbucurător în care eram anunţată că mâine este ultima zi de concurs. Până una alta nu am primit nimic, poate e adevărat şi într-adevăr s-a terminat tortura.

Ştiu că mi-am făcut-o cu mâna mea. Acum pot să spun că am învăţat din greşeli şi îmi promit că nu o să mai particip la un concurs de acest gen, indiferent care este premiul cel mare sau câte sms-uri aş primi „cadou”. Şi dacă cumva cad din nou în capcană, nu pot să spun decât că o să merit ce o să primesc.

Monica Dobroiu

Actions

Information

One response

21 01 2009
Raluca

DA, chiar s-a terminat tortura!!!
Si eu am avut aceeasi problema si nu m-ar fi deranjat sa raspund la intrebari daca nu ar fi fost atat de stupide precum:”Cine latra la raufacatori? 1= cainele, 2=nevasta”.




