Controlul de succes al campaniilor e-mail în cadrul marketingului online

18 01 2009

Majoritatea sistemelor profesionale de marketing online prin e-mail dispun de un sistem de monitorizare integrat. Astfel se poate urmări câţi utilizatori au deschis e-mailurile, câţi au dat CLICK.
Se merge chiar şi mai departe şi se oferă funcţii, în care cele mai importante informaţii statistice pot fi rezumate şi notate chiar din momentul creării adresei.

Pentru comercianţii care după terminarea campaniei nu doresc doar un control al receptivităţii (Post-Click-Tracking), marketingul online oferă soluţii şi pentru colectarea datelor statistice din afara cunoscutelor newsletter – de exemplu, la descărcarea unui document PDF de pe o pagină web sau la finalizarea unuei cumpărături online, prin vizitarea unei pagini de confirmare.

Oricât de eficient ar fi un instrument de control al marketingului integrat în software, acesta nu poate înlocui o tehnologie matură de control web. Newsletter şi sisteme de marketing prin e-mail de cea mai nouă generaţie sunt deschise şi flexibile, astfel încât toate linkuri-le pot fi extinse automat cu elemente de monitorizare (tracking elements). De exemplu, aşa se face că se foloseşte cel mai performant software google gratuit de control web şi analiză, pentru a controla succesul oricărei campanii, fără inplicarea de costuri suplimentare.

Sursă: online marketing software EVALANCHE

Sorana Frunzăverde

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: