“Cum să scrii scrisori de vânzări care vând” – Drayton Bird

18 01 2009

După cum se precizează şi pe coperta cărţii, publicaţia dezvăluie “secretele unui direct mail de succes” – cum să scrii scrisori bune şi puternice care sa genereze vânzări.

Autorul descrie într-un mod simplu, pe înţelesul tuturor, elementele de care ai nevoie pentru a scrie o “scrisoare de milioane”: cum şi în ce fel să abordezi oamenii potriviţi, planificarea şi răspunsul la întrebări, ce funcţionează şi ce nu, şi nu în ultimul rând, despre creativitate.

Lucrarea conţine exemple de scrisori care au generat vânzări de milioane de dolari în Statele Unite şi propune o mulţime de reţete care să ducă la realizarea unor creaţii extraordinare adresate consumatorilor. Autorul explică prin argumente teoretice şi aplicaţii practice fiecare pas în redactarea unei scrisori. Exemplele prezentate sunt, într-adevăr, extraordinare.

Majoritatea specialiştilor în domeniu sunt de părere că “Aceasta este singura carte care acoperă subiectul la modul absolut. Sper să nu încerce nimeni, vreodată, să scrie ceva mai bun” – George Smith, fost preşedinte, Smith, Bundy & Partners.

“Fascinant. Sute de sfaturi despre cum să-ţi îmbunătăţeşti arta scrisului şi să scrii mai natural. Dar, mai important decât atât, într-o manieră convingătoare” – Peter Boggs, Grez Direct UK.

Aceasta lucrare este obligatorie pentru toţi cei care vor cu adevărat să reuşească în vânzări sau în marketing.

Cristina Radu scrisori-care-vand-0

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: