Este necesară o mai bună integrare a marketingului online

18 01 2009

Campanii online integrate generează o prezenţă pe piaţă mai vizibilă şi atrag atenţia. În funcţie de scopul campaniei, datorită integrării internetului în activităţile clasice de marketing, sau prin punerea în aplicare a campaniilor online, se câştigă mai mulţi potenţiali clienţi noi.
Cu toate că companiile germane, de exemplu, practică o oarecare formă de marketing prin internet, există totuşi deficite în ceea ce priveşte coordonarea diferitelor măsuri luate în marketing. Acesta reprezintă rezultatul central al studiului TU Munchen în colaborare cu furnizorul de servicii online afiliat în departamentul de marketing, Valueclick.

În cadrul studiului au fost chestionaţi 440 de responsabili cu marketingul, din cadrul a diferite companii şi din departamente diferite, din Germania, Austria şi Elveţia. Printre primele opţiuni ale companiilor se numără marketingul practicat prin intermediul motoarelor electronice de căutare, urmată de varianta marketingului prin e-mail.

Sursa: World Business Online

Sorana Frunzăverde

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: