Forţa brandului, William J. McEwen, de Gallup Press

18 01 2009

Dacă ţi-ai pus măcar o dată întrebarea , dacă vrei să-ţi cunoşti şi să fidelizezi consumatorii cu ajutorul graficelor şi a statisticilor, îţi recomand să citeşti “Forţa bramdului”. Această carte reprezintă un cumul de istorioare culese timp de cel puţin patru ani de zile de către Organizaţia Gallup. Organizaţia Gallup are o experienţă de peste 60 de ani în studierea psihologiei clienţilor. Vei învăţa cât de important este brandul şi cât de importantă este relaţia brand-client. Parcurgând această carte vei realiza că relaţiile brand-client nu sunt create peste noapte. Odată cu începerea unei noi relaţii brand-client trebuie să transmiţi o promisiune din partea brandului, una convingătoare, dar totodată să stabileşti o legătură personală cu potenţialul client. Astfel, această promisiune trebuie îndeplinită de fiecare dată şi la fiecare întâlnire a clientului cu brandul respectiv. Tot din această carte vei afla că emoţiile sunt cheia către o recompensă financiară substanţială. Dacă până acum satisfacerea clientului şi loialitatea se credeau a fi de ajuns pentru păstrarea relaţiei brand-client, din această carte afli că mai presus de toate este dragostea, ce presupune mult mai multe nuanţe decât simpatia.

Pentru a obţine ataşamentul clientului faţă de brand trebuie să ai în vedere : încrederea acestuia în brand, integritatea brandului, mândria generată de relaţia cu brandul şi, nu în ultimul rând, pasiunea pentru brand. Pentru a înţelege mai bine importanţa şi angajamentul faţă de client, relaţia brand-client este vazută ca un mariaj în care fiecare are de câştigat dacă îşi respectă partea de îndatoriri. În concluzie, este vital să asculţi ce are de spus clientul şi mai ales să ştii să pui întrebările corecte pentru a putea acţiona conform celor comunicate de către client.

Mihaela Răduţă

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: