Lungul drum spre casă !…

18 01 2009

Astăzi vă propun un colaj care descrie, pe scurt, un simplu drum de la serviciu spre casă. Banal poate pentru unii, cu siguranţă un experiment al schimbării de perspectivă cel puţin inedit pentru mine.

Metrou: un vânzător ambulant de flori cu promoţii de seară, chioşcul de ziare închis şi ziarele gratuite zăcând pe trepte, multe segmente de public laolaltă, panouri publicitare noi persiflându-le pe cele vechi şi prăfuite, un student care împarte flyere şi prea puţine coşuri de gunoi care să le primească şi… Zoom

• Din reclama publicitară în metrou s-a realizat un câştig de 2.703.960 lei în anul 2007 şi de aproximativ 1,7 milioane lei, în prima jumătate a anului 2008

• România se află printre primele zece ţări din Europa în ceea ce priveşte cota de piaţă a ziarelor gratuite, peste 35% din tirajul ziarelor româneşti fiind atribuit acestui segment

Oprire fulger la Carrefour: coş de cumpărături destul de gol, decizii la raft neinspirate, panouri mari cu promoţii, pungi de hârtie plătite din propriul buzunar, iz de CSR, degustări târzii şi promoteri obosiţi

• Vânzările Carrefour de pe piaţa românească au crescut cu 37,4% în 2008, fiind cea mai mare creştere a vânzărilor dintre toate diviziile grupului

• BrandRate: Carrefour lider pe piaţa retailerilor din România, având un avans considerabil faţă de competitorii săi (diferenţe de aproximativ 30 de puncte faţă de locul secund la General şi Quality Rate)

Drumul din staţie până în casă: MMS de la Vodafone, salutul familiar al vânzătorului ambulant de brichete de la colţul blocului, cutia poştală care săptămâna aceasta a adunat doar 2 flyere şi 1 pliant alb-negru (xeroxat), anunţuri de închiriere de apartamente scrise de mână şi …aglomeraţie la coaforul de la parter.

• România se află pe ultimul loc în Europa Centrală şi de Est (ECE) în ceea ce priveşte bugetul alocat marketingului direct, potrivit unui studiu Linea Directa Communications

• Potrivit unui studiu realizat de Direct Marketing Asssociation, tinerii până în 30 de ani sunt mai receptivi la publicitatea pe mobil (Not me!)

Nu ştiu cât de bună a fost ideea colajului, dar drumul spre casă mi s-a părut mult prea lung! Pentru experimente mai amănunţite se recomandă consultarea medicului specialist în supradoze de marketing perspective.

stres

Statisticile din SUA evidenţiază faptul că 90% dintre afecţiunile omului sunt cauzate de stres

http://www.standard.ro/articol_61517/metrorex_a_realizat_un_castig_de_1_7_milioane_lei_din_reclame_publicitare_in_semestrul_i.html
http://www.standard.ro/articol_73212/ziarele_gratuite__peste_35__din_piata.html
http://www.standard.ro/articol_76606/carrefour_romania_a_avut_in_2008_cea_mai_mare_crestere_a_vanzarilor_dintre_toate_diviziile_grupului.html
http://www.standard.ro/articol_68081/carrefour_detine_suprematia_in_sacosele_romanilor.html
http://www.standard.ro/articol_72422/romania__pe_ultimul_loc_la_marketing_direct.html
http://www.dailybusiness.ro/stiri-new-media/tinerii-pana-in-30-de-ani-sunt-mai-receptivi-la-publicitatea-pe-mobil-19818
http://sanatate.jurnalul.ro/articole/114078/totul-are-un-inceput.html

Diana Simion (Dumitriu)

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: