Lupta împotriva violenţei în familie

18 01 2009

Tot din categoria marketing social face parte şi campania iniţiată de revista Marie Claire împreună cu trei vedete ce au decis să i se alăture în campania “Vedetele spun NU violenţei domestice”. Este vorba de Iulia Vântur – prezentatoarea emisiunii “Dansez pentru tine”, Andreea Liptak, prezentatoarea Ştirilor Pro TV de dimineaţă şi fashion designerul Irina Marinescu.

La iniţiativa revistei, pentru numărul din decembrie 2008, acestea au acceptat să pozeze, într-o manieră înfiorătoare, purtând un machiaj ce reproduce rănile apărute în urma violenţei în familie.Prin această iniţiativă se doreşte să se atragă atenţia asupra zecilor de mii de femei agresate în România în fiecare an.

Pe lângă aceste imagini şocante prezente în numărul de decembrie al Marie Claire (machete 1/1) s-a mai organizat şi un marş de protest la care au participat zeci de femei îmbrăcate în alb sau în rochii de mireasă alături de reprezentanţi ai revistei şi de Mona Muscă, iniţiatoarea Legii nr. 217/2003 împotriva violenţei în familie.

Cu părere de rău trebuie să descoperim, din păcate, că zeci de mii de reprezentante ale sexului frumos din România trebuie să suporte asemenea grosolănii şi că nu le putem ajuta decât prin a le transmite că ele sunt singurele în măsură să facă ceva să pună punct acestor abuzuri, iar marketingul social sau campanile iniţiate sunt prea puţine şi nu oferă alinare.

violenta Magdalena Stăicuţ

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: