Marketing exponenţial de Paul Garrison, Editura BizBooks

18 01 2009

Paul Garrison lucrează în marketing de peste 25 de ani, a fost director de marketing la Coca-Cola pentru Europa Centrală şi de Est şi a înfiinţat compania de consultanţă strategică Garrison Group. În prezent predă marketingul la Universitatea Corvin din Budapesta şi la Central European University Business School.

În prezenta carte Paul Garrison ne propune să gândim exponenţial. Acesta încearcă să reamintească oamenilor de marketing că principalul lor obiectiv ar trebui să fie oferirea de valoare consumatorului. Paul Garrison doreşte ca specialiştii de marketing să conştientizeze faptul că trebuie să fie implicaţi toţi cei din organizaţie în vederea atingerii acestui scop. Marketingul se bazează pe satisfacerea clientului, “este arta creării de valoare veritabilă pentru consumatori”, după cum spunea părintele marketingului, Philip Kotler. Acest lucru parcă a fost uitat, oamenii de marketing orientându-se prea mult pe produs şi prea puţin spre consumator.

Autorul acestei cărţi ne prezintă un plan de marketing exponenţial, un plan ce trebuie aplicat la nivelul organizaţiei pentru a ne putea atinge scopul unei creşteri a vânzărilor exponenţiale. Este o carte din care putem învăţa lucruri ce pot fi aplicate nu numai în lumea afacerilor, ca specialişti de marketing, ci chiar în viaţa de zi cu zi. Îndemnul autorului este: stabileşte-ţi ţinta şi porneşte la drum!

O idee de la care trebuie să se pornească pentru a creşte vânzările exponenţial este cea de a gândi unde se va ajunge, iar în funcţie de starea actuală să se decidă mijloacele şi strategiile ce vor conduce la atingerea obiectivelor. Iată ce spune autorul acestei cărţi: ”Ştim cu toţii că nu trăim într-o lume perfectă şi adevărul este că există posibilitatea să nu ajungeţi niciodată la situaţia ideală de afaceri, dar cât de mult o să vă apropiaţi de ideal dacă nu reuşiţi să-l întrevedeţi? Începeţi cu locul unde doriţi să ajungeţi fără a vă limita la ceea ce ar putea sau nu să fie posibil. Visaţi puţin – realitatea vă va urma curând şi veţi putea să-i faceţi faţă”. Ştiu că lumea afacerilor este dură, dar dacă ştim unde vrem să ajungem înainte de a porni la drum, putem să ştim de ce mijloace avem nevoie şi ce strategii ne pot conduce la atingerea scopurilor. Urmând sfaturile lui Paul Garrison şi învăţând din experienţele sale relatate în interiorul acestei cărţi veţi câştiga exponenţial.

Mihaela Răduță

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: