Potenţarea formării de liderii în reţeaua web

18 01 2009


Formarea calificată de liberi reprezintă de regulă una dintre sarcinile principale ale departamentului de marketing. Multe figuri pline de potenţial se picotesc în numeroase companii.
Printre instrumentele folosite în marketingul online în zilele noastre se numără site-ul orientat către client, formularele pentru stabilirea contactelor sau pentru comanda de informaţii despre produs şi de cataloage. Se pune însă întrebarea: Ce este mai important pentru o companie – stabilirea de numeroase contacte sau un număr mare de lideri calificaţi? În majoritatea cazurilor, varianta din urmă s-a dovedit a fi cea corectă.
S-au identificat diferite puncte de pornire şi metode pentru realizarea acestui scop. Pentru consolidarea dialogului, multe companii vor să îşi extindă o bază proprie de adrese e-mail. Majoritatea se bazează pe ştirile de marketing şi pe individualizarea crescândă în expediere.
Cu o campanie de marketing prin e-mail practicată pe mai multe nivele, completată de activităţi de telemarketing, se pot câştiga şi califica lideri. În acelaşi timp se susţin vânzările. O aşa numită Multilevel-Lead-Generation-Campaign aduce de regulă contacte bune prin puncte paralele de contact, care se coordonează corespunzător d.p.d.v. al timpului. Mai mult decât atât, se aminteşte regulat de propria companie şi se sporeşte cunoaşterea mărcii.
Alte două estimări din marketingul online s-au dovedit a fi adevărate: Whitepaper şi Webcasts. Un Whitepaper este un document neutru, care tratează teme foarte specifice printr-un limbaj pe înţelesul tuturor şi la obiect. Un Webcast, numit şi Webinar, se adresează grupului ţintă prin mijloace audio-vizuale, şi face referire la o temă complexă.


Sursa: Trendpapier, ediţia 2008


Sorana Frunzăverde

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: