Publicitatea prin fax, doar cu acord

18 01 2009


În cadrul campaniilor de marketing B2B se utilizează cu plăcere şi reclama prin fax. În cadrul marketingului online este deja valabilă deviza de marketing de permisiune. Un verdict al OLG Hamm are în vedere în ceea ce priveşte publicitatea prin fax, implicarea consimţământului celor care primesc o reclamă pe această cale.

Conform acestui verdict, publicitatea liberă prin fax nu poate fi admisă în ceea ce îi priveşte pe cei neînscrişi în competiţie. Companiile înscrise în concurs pot invoca legi împotriva competiţiei neloiale. După UWG publicitatea liberă prin fax este inadmisă şi motivează astfel pentru cel care primeşte reclama emiterea unor pretenţii de omitere.
„În concluzie, nu este de ajuns ca agentul publicitar să creadă doar că cel ce primeşte faxul,va fi de accord cu reclama. Mai mult, un consimţământ trebuie să existe.”

Pentru a evita plângeri, acţiuni în justiţie şi costurile aferente acestora, campaniile de marketing prin fax, telefon, e-mail şi sms trebuie să se desfăşoare cu un accord prealabil concret, după cum sfătuieşe Susanna Heurung de la Kador&Partner.

Sursă: DIREKT MARKETING, ediţia 11/2007

Sorana Frunzăverde

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: