Se cere mai multă eficienţă în campanii

18 01 2009


Marketingul online este datorită nenumăratelor posibilităţi de măsurare a realizărilor şi de analiză concretă pe care le oferă, oricând valorificabil.
Şi totuşi, un studiu efectuat de Jupiter Research arată că practicanţii de publicitate online cer mai multă eficienţă în campanii. Conform studiului recent doar 19 la sută dintre aceştia sunt mulţumiţi de efectul investiţiei lor (Return of Investment (ROI)) în campanii. 77 la sută dintre cei responsabili de partea de marketing critică modul în care ROI este cuantificat.

„Pentru cele mai mari probleme întâlnite la măsurarea ROI, sunt însăşi companiile concurente de vină, deoarece pentru fiecare domeniu de marketing online contractează o agenţie diferită”, cum menţionează un articol de pe World Business.

Soluţia poate consta de exemplu în intervenţia unei agenţii de lideri în marketingul online. Pentru campanii online este important ca agenţia contractată să fie receptivă la alte idei, să poată privi problema şi din fiecare unghi. Dacă se face de exemplu un proiect SEO, este de recomandat o agenţie specializată.

Sorana Frunzăverde

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: