Tendinţe 2008 in marketing online

18 01 2009


Puterea mărcii pe internet va avea în 2008 pentru multe companii B2B şi mai mare importanţă. Pentru noul an am definit cinci tendinţe ca fiind îndrumătoare.
Ca forţă motrică in marketing online, am identificat doi factori decisivi: pe de o parte se rearanjează diverse compartimente de specialitate, prin faptul că îşi extind ofertele de pe internet cu instrumente online actuale; pe de altă parte, folosirea ţintită şi îmbinarea diferitelor discipline de marketing online, joacă un rol important. Devine tot mai importantă acordarea atenţiei interacţiunii dintre acestea şi factorii ce influenţează campaniile orientate obiectiv.


Tendinţe în marketing online 2008:


– Optimizarea site-urilor de intrare
– Întărirea formării de lideri
– Extinderea portalului de marketing
– Optimizarea maşinăriei publicitare
– Intervenţia marketingului cross online


Din totalitatea acestora rezultă un bun punct de plecare a unei posibile strategii de marketing. Nu doar măsurile singulare, ci şi legarea diferitelor instrumente, fac marketingul online deosebit de efficient şi de succes.


Sorana Frunzăverde

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: