Aşa NU!

19 01 2009

Deşi suntem în secolul internetului şi toată lumea începe să abordeze din ce în ce mai mult acest mediu şi să se folosească de el, există companii care deşi au avut posibilitatea să o facă şi au în continuare posibilitatea să o facă – nu o fac. Şi asta cu bună ştiinţă – voit.

Nu mă refer aici la companiile care nu au un site web, deşi greşeala acestora este şi mai mare, ci mă refer la companiile care au un site, dar când se hotărăsc că acesta trebuie îmbunătăţit decid ca în loc să lase în funcţiune site-ul actual, astfel încât să beneficieze de aceleaşi avantaje (fie că sunt mai mici până la îmbunătăţire) – să afişeze o pagină unde scrie “ÎN CONSTRUCŢIE”… sau afişează o imagine statică generală deasupra căreia (sau dedesubtul căreia – după caz) menţionează acelaşi lucru, ce-i drept, eventual în mai multe cuvinte.

Ca şi client; şi în acest caz, din două variante rele, o alegi pe cea mai puţin rea. Adică în momentul în care cauţi informaţii despre un produs sau despre o companie, preferi un conţinut care eventual să nu fie 100% actualizat / la zi şi să fie specificat undeva în pagină că urmează să fie îmbunătăţit, decât să nu poţi obţine nicio informaţie, cu excepţia faptului că site-ul este în construcţie.

Ca şi deţinător al site-ului situaţia stă cam la fel, cu excepţia faptului că în cazul în care ai decis să nu se mai folosească vechiul site, ci să se menţioneze faptul că site-ul este în construcţie, riscurile pe care ţi le asumi sunt mult mai mari.

Spun asta în cazul în care necesitatea informaţiilor şi eventual consumul produselor pentru client nu suportă amânare şi atunci se poate trece foarte repede la planul doi – CONCURENŢA. Altfel spus: ne împingem clienţii către concurenţă.

Magdalena Stăicuţ

Advertisements

Actions

Information

One response

7 06 2009
INvestigative Journalism

In cazul in care conducerea unei companii cere afisarea unei paginii de CONSTRUCTIE, o companie din domeniu din motiv ca nu vrea sa isi strice imaginea in fata clientilor ce trebuie facut?

Multe din aceste companii considera ca un potential client care vede informatiile eronate, liste incomplete, detalii de design care nu sunt 100% aprobate de membrii conducerii vor duce la directionarea clientilor spre concurenta, caci potentialul client doreste sa faca o achizitie intrun timp scurt, iar el nu mai are timp sa mai astepte pana se vor face modificarile la web site.

Cu ce argumente solide poate sa vina o companie din domeniul web-ului pentru a contracara aceste temeri ale companiilor in cauza?




%d bloggers like this: