Marketingul online, mai mult decât un website corporate.

20 01 2009

Foarte multe companii, până de curând, credeau că este suficinet ca pe online să fie prezenţi cu un website mai mult sau mai puţin creativ, mai mult sau mai puţin interactiv… important era să fie un website şi să aibă pagină de contact. Din fericire lucrurile s-au schimbat destul de mult în ultimul timp, companiile şi-au dat seama că pe mediul de online nu este suficient doar să te prezinţi ci trebuie să interacţionezi şi în acest mediu cu clienţii tăi, să creezi o comunitate a clienţilor tăi, comunitate în care aceştia pot chiar să te critice şi cu toţii ştim că este bine să aflăm de nemulţumirile clienţilor noştri pentru a le veni în întâmpinare cu soluţii.

Mediul online, spre deosebire de celelalte canale de comunicare, este măsurabil, tehologiile actuale permit raportări fidele a numărului de accesări pe un website sau a numărului de personae ca au văzut pentru prima dată un un banner de internet şi câţi dintre aceştia l-au şi accesat. Acest aspect este foarte important pentru marketeri deoarece dacă se observă că un anumit banner de pe un anumit website nu generează numărul de vizualizări sau de clik-uri estimate acesta poate fi mutat pe un alt website foarte repede şi fără costuri semnificative pe când cu un banner outdoor este mult mai dificil din toate punctele de vedere, respectiv nu poţi afla cu certitudine dacă banner-ul outdoor este eficient, sunt costuri suplimentare considerabile.

Veronica Ciacoveanu

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: