Berea Tuborg se vinde mai bine iarna decat în celelalte sezoane

21 01 2009

Piaţa berii în România este o piaţă dezvoltată care creşte sesizabil de la un an la altul. Producătorii internaţionali aflaţi într-o competiţie acerbă spre primul loc pe piaţă alocă anual bugetului de marketing zeci de milioane de euro din care aproximativ o treime merg spre promovarea media a produsului .Într-un sezon în care consumul de bere scade vertiginos Tuborg România ,unul dintre pricipalii jucători de pe piaţa internă, îşi majorează vânzările de bere în perioada sărbătorilor de iarnă cu mai mult de zece procente faţă de o lună normală a anului potrivit reprezentanţilor companiei.Tuborg Christmas Brew este ” berea specială cu gust de Sărbători” cum auzim în diferitele reclame oferite în această perioadă. Este singura bere din România special creată pentru sărbătorile de iarnă -puţin mai tare (5,6% alcool), mai aromată şi cu o culoare brun-roşcată.Se lansează în prima zi de vineri din noiembrie la ora 23:59 şi este disponibilă până în ajunul Anului Nou. Strategia are un succes teribil- în perioada de circa 51 de zile în care această bere e vândută, românii golesc milioane de sticle. United Romanian Breweries Bereprod , producătorul mărcilor de bere Tuborg alocă anual pentru promovarea ediţiei speciale de iarnă a mărcii Tuborg sute de mii de euro.Promovarea, care se desfăşoară în perioada noiembrie-decembrie, include o campanie outdoor la nivel naţional, radio, presă, promovare online, trade marketing şi activităţi de marketing la punctul de vânzare .

Larisa Roxana Ioniţă

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: