Cu sau făra blog?

21 01 2009

În momentul în care ne gândim la o strategie de marketing online, ne vine din ce în ce mai des în minte ideea de blog. Realizarea unui blog este mai uşoara şi mai ieftină decât cea a unui site în timp ce complexitatea acestuia este mult mai redusă. Nu trebuie să uitam nici că multe siteuri au ajuns să arate identic şi astfel clientul nu mai reţine nici pagina şi nici numele(aici, glumind, putem spune că firefox3 s-a gândit la acest lucru).

Printre facilităţile pe care un blog le are se pot enumera:

o Uşurinta în creare şi setare. Există softuri de blog gratuite în
care ideea de plugin este esenţială. Adică, poţi să-ţi creezi pagina
în funcţie de dorinţe şi de necesităţi.

o Uşurinţa şi rapiditatea de indexare de către Search Enginuri

o Posibilitatea de a atinge anumite nişe şi de a avea un blog
respectat şi influent în cadrul acestor segmente

o Posibilitatea de a primi feedback, fie el bun sau rău

o Deschiderea către client şi către creare unui relaţii cu acesta

Nu vreau să neg puterea pe care un blog o are, dar mă întreb cât va rezista. O lume curată nu există şi de aceea nu există nici blogeri cu influenţă care să nu fie platiţi. În aceste condiţii, crearea unui blog în care să inserăm posturi pentru trafic sau pentru că un competitor are un blog bun, nu înseamnă mai nimic pentru client. Acesta ar vrea să citeasca un blog personal( şi aici ar trebui să fie un pleonasm, dar, din păcate, în România s-a ajuns să avem bloguri identice cu siteurile).

Recunosc că imi plac foarte mult blogurile şi că mă bucur că traiesc în această eră în care pot să-mi împărtăşesc gândurile, speranţele şi ideeile de afaceri cu oamenii din întreaga lume, dar recunosc şi că mă enervează blogurile sterile şi făra nici un pic de substantă personală.

cu sau fara blog

Simona Arsene

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: