Cum îşi creşte un post de televiziune audienţa ?

21 01 2009

În lumea televiziunii este foarte important să aduci mereu ceva nou ,care atrage, care-i determină pe consumatori să aibă în topul preferinţelor postul respectiv. Postul de televiziune Prima TV a lansat pe 26 noiembrie anul trecut o campanie de imagine cu sloganul a€œWe Love to Entertain You”. Prin această campanie, Prima TV se aliniază Grupului ProSiebenSat1, care a dezvoltat-o încă din 2003, câştigând numeroase premii internaţionale.

prima1

Conform unor sondaje, Prima TV este considerată o televiziune socială, cu emisiuni despre mame, surori, fraţi, iubite, vecini, etc. Campania susţine raţiunea Prima TV de a oferi divertisment de cea mai bună calitate şi recunoaşterea postului că numărul unu în divertismentul inteligent. Această campanie nu garantează creşterea vânzărilor, dar cu siguranţă stimulează consolidarea unei impresii pozitive despre brand. Dacă până recent am asistat la o luptă între televiziuni în domeniul ştirilor, în ultima vreme o parte dintre acestea au început să se orienteze către divertisment. Aşa a procedat şi postul Prima Tv. Este cunoscut faptul că această televiziune are înclinaţie spre entertaiment, distracţie, divertisment şi în toţi anii ce au trecut de la intrarea pe piaţă nu a găsit acel lucru care avea să declanşeze consumul în masă de Prima Tv. Astfel, Prima Tv a lansat acest proiect de rebranding care are influenţe externe, adaptate la o strategie de marketing locală. Rebrandingul este perceput frecvent că o cosmetizare sau schimbare a identităţii vizuale. Ei bine, Prima TV prin acest slogan adoptat îşi crează o imagine exclusivistă şi anume aceea de televiziune de divertisment .

Roxana Larisa Ioniţă

Advertisements

Actions

Information

One response

21 01 2009
Lavinia Cinca

Aceasta campanie este adaptare dupa cea realizata de Pro7, in al carui portofoliu se afla si Prima Tv: http://www.prosieben.de/. Campania din Romania are rolul de a construi o identitate grafica unitara intre doua posturi ale aceluiasi trust. S-a trecut de la unitatea la nivel de continut (grila de program, spre exemplu, emisiunea Mega Star), la cea vizuala. Cred ca este bine-venita campania, intrucat contribuie la pozitionarea Prima ca post Tv de divertisment si, de asemenea, este un exemplu de urmat din perspectiva modului de a face marketing/PR/branding pentru toate celelalte televiziuni.




%d bloggers like this: