Heineken Passport, o identitate virtuală unică

21 01 2009

Pentru a se adapta la cerinţele consumatorilor şi pentru a face faţă concurenţei, una din priorităţile producătorilor de bere prezenţi pe piaţa din România este să inoveze online continuu.

În acest sens, un exemplu bun de comunitate online, care funcţionează la noi, îl deţine marca de bere premium Heineken.

heineken1

Bine ai venit! Acesta este noul Heineken Passport, un act de identitate virtuală unic, pe care îl vei folosi pentru a intra în comunitatea virtuală Heineken. Acesta este mesajul cu care ne întâmpină site-ul www.heinekenpassport.ro.

Heineken Passport reuneşte cele trei platforme online formate până acum: Heineken Music, Heineken Music Thirst şi Champions Planet, oferind posibilitatea utilizatorilor de a se loga pe aceste portaluri folosind aceleaşi date de identificare.

Pentru a fi şi mai atractiv, pentru cei care-l accesează, pe lângă informaţiile de ultimă oră desfăşurate sub umbrela mărcii Heineken, site-ul lansează promoţii şi propune multe beneficii valabile doar pentru cei care şi-au format o identitate virtuală unică oferită de această bere.

De fapt, Heineken Passport reprezintă şi o modalitate reuşită de a îmbina marketingul online cu cel tribal. Prin accesarea acestui site şi formarea identităţii unice, utilizatorii intră într-o comunitate doar a lor. Indiferent de opţiunea pe care o aleg, muzică sau fotbal, există un „actor” care-i însoţeşte mereu în această aventură online – berea Heineken.

Sursă:

http://web.iqads.ro/stire_8604/senior_interactive_a_lansat_heinekenmusic_ro_2008_si_heineken_passport.html

Nadia Nazarchevici

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: