O maşină doar pentru femei?

21 01 2009

Începutul lunii aprilie a adus mărcii Renault o nouă campanie sub semnătura Publicis. Este vorba despre seria limitată a unui automobil de clasă mică cu un nume ce nu lasă loc de interpretări: Clio Cosmopolitan.

O maşină cu totul specială, o campanie exclusivistă, orientată către femeia modernă, puternică ce doreşte să-şi pună în valoare imaginea. Dincolo de design, performanţe, confort sau preţ, fiecare îşi doreşte un automobil care să-l reprezinte, care să îi ofere senzaţia că a fost special creat pentru el.

Odată cu lansarea Clio Cosmopolitan, a fost lansat şi site-ul cosmopolitan.ro care a fost atât o zonă de prezentare virtuală a maşinii cât şi un spaţiu unde utilizatoarele puteau discuta prin intermediul chat-ului şi puteau câştiga premii.

S-a căutat o soluţie pentru a atrage mai mult segmentul femeilor, iar Renault a reuşit să materializeze prin acest concept „Clio Cosmopolitan” seria de automobile remarcabile prin stilul trendy şi însufleţit al dotărilor. Astfel că, în fiecare exemplar al seriei s-a găsit în locul jantelor cromate, adaptorului CD player cu bluetooth si a câtorva cai putere, un pachet exclusiv de accesorii.

El consta în huse tetiere pentru scaunele din faţă într-o nuanţă de bleu ce se asorta bineînţeles cu bordul maşinii, o umbrelă, o geantă şi o eşarfă. De menţionat este că de la huse până la eşarfă, erau reprezentate pe produsele acestui pachet, schiţe cu o domnişoară ce pare să fie la shopping, fluturaşi şi floricele. Exclusiv feminin, nu?

Cât despre spotul Clio Cosmopolitan, acesta ori a amuzat, ori a şocat, ori a trezit interes pentru maşină. O reclamă reuşită, ce atrage prin ingeniozitate, diferenţă, dinamicitate şi nu în ultimul rând prin fundalul sonor „ ghe ghe ghe ghe re ghe ghe”

Denisa-Cristina Tutuianu

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: