Publicitatea prin SMS

21 01 2009

De câte ori vi s-a întâmplat să primiţi un SMS publicitar prin care care o companie îşi promovează serviciile/produsele ? Într-o piaţă media din ce în ce mai fragmentată, în care companiile caută modalităţi de comunicare cît mai inedite, se pare că şi publicitatea prin sms este una dintre soluţii.

La iniţierea unei campanii de publicitate prin SMS, compania trebuie să se hotărască asupra conţinutului mesajului şi destinatarilor potriviţi. Mesajele SMS au deschis calea unui nou tip de publicitate, direct, rapid şi eficient. Serviciile de publicitate prin SMS pun companiile în contact direct şi imediat cu potenţialii clienţi spre care se adresează campania respectivă de publicitate. Eficienţa acestui mod de publicitate prin SMS este asigurată prin faptul că mesajul de publicitate ajunge 100% la potenţialii clienţi şi în cel mai scurt timp posibil. Un simplu mesaj, bine formulat, poate trezi instantaneu interesul clienţilor.

Folosind serviciile de publicitate prin SMS clienţii au acces la cea mai eficientă şi sigură metodă de informare, marketing direct şi publicitate. Această metodă creează o comunicare sigură cu destinatarii. Iniţierea unei campanii de publicitate prin SMS se poate face în câteva minute, iar timpul scurt de expediere face ca aceasta să aibă un impact imediat pe piaţă. Audienţa pentru asemenea campanii este garantată prin accesarea directă a clienţilor, telefoanele mobile ale acestora fiind accesibile cel puţin 12 ore pe zi.Faţă de alte metode, publicitatea prin SMS are cea mai mare rată de răspuns din partea pieţei la campaniile publicitare. Costul este mult mai scăzut faţă de publicitatea TV şi ziare, chiar şi faţă de clasicii fluturaşi distribuiţi prin cutiile poştale. În plus timpul în care mesajul ajunge este esenţial şi nu se compară cu nicio altă metodă. Publicitatea prin SMS deţine cea mai mare cotă din piaţa de mobile advertising românească. Conform unor studii, se pare că publicitatea prin SMS va creşte în următorii ani, deoarece telefonul este cel mai apropiat mijloc de comunicare, cu condiţia însă ca forma în care se face reclama să fie atrăgătoare.

publicitatea-prin-sms

Roxana Larisa Ioniţă

Advertisements

Actions

Information




%d bloggers like this: