Interviu cu dl. Radu Pârlog, director general al Klass Prodexport

22 01 2009

Acţionând prin intermediul tuturor canalelor de comunicare, firmele se bat şi pentru spaţiul public, pentru a-şi cocoţa logoul pe clădirile Bucureştiului. Dau un ban, dar stau în faţă, şi, de ce nu, la înălţime. Coca Cola “se toarnă” în pahar la Romană, Borsec face bule la Unirii, şi lista este lungă. Pentru a ne clarifica pe scurt câteva aspecte din industria outdoor-ului, l-am poftit pe dl. Pârlog Radu, director general al Klass Prodexport, să ne răspundă la câteva întrebări.

Care este portofoliul de produse al Klass Prodexport?

– Suntem o companie specializată în produse outdoor. Drept urmare, producem semnalistică de mari dimensiuni tip roof-top, toteme şi semnalistică stradală, firme şi semnalistică personalizată la magazine, sedii, etc.

– Care sunt preţurile pentru rooftop-uri (se speculează că variază între 25.000 şi 55.000 euro) ?

– Nu, este o “mică:” greşeală: preţurile variază între 500 şi 150.000 euro.

– Care sunt autorizaţiile pe care le necesită existenţa unei astfel de reclame?

– Dosarul pentru o semnalistică de 0.5m x 0.3m este echivalent cu dosarul pt o semnalistică de 25m x 6m şi în acelaşi timp este echivalent cu dosarul necesar construirii unei clădiri cu 18 etaje. Cu mici excepţii, nu sunt diferenţe.

– Cum se întreţin aceste reclame în timp?

– Calitatea execuţiei iniţiale te poate scuti de multe din problemele care cu siguranţă vor apărea în timpul vieţii reclamelor. În principiu, media de viaţă a unei reclame luminoase este de 5 ani, în care media intervenţiilor este cam de max 2 ori/an. După 5 ani, probabilitatea apariţiei defecţiunilor începe să crească dar asta nu însemna că reclama este terminată. Sunt cazuri în care o reclamă luminoasă a “trăit” 37 de ani şi ar mai fi trăit dacă nu am fi schimbat-o.

– Klass Prodexport este membru al Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor din Industria de Publicitate (APIIP). Scopul asociaţiei este reglementarea pieţei de publicitate. Cum se manifestă aceste reglementări?

– Interesant scopul propus de dvs., dar, trăim în România, avem un spirit latin şi în atare condiţii…fiecare face ce vrea (democraţia românească). În “alte” democraţii reale fiecare face ce se stabileşte în forurile superioare.

Irina Mastacaneanu

Advertisements

Actions

Information

One response

6 06 2009
visitor

Apropo de Apipi, daca e curios cineva ce smecherie este si pe cine pacaleste…sunt cateva comentarii interesante aici
http://www.universign.ro/2009/03/adela-gaspar-exista-un-nucleu-care-vegheaza-la-indeplinirea-obiectivelor-asociatiei/#comment-1056




%d bloggers like this: